Rejestracja w Programie jest darmowa. Pobieramy opłatę od doradcy dopiero,
gdy rozpocznie współpracę z klientem.
Zapłata za korzystanie z Programu DrDietman celem świadczenia usług poradnictwa
żywieniowego wynosi 13% (trzynaście procent) miesięcznie (brutto) od kwoty pobranej
przez Ciebie od każdego z klientów, na rzecz których realizujesz usługi, jednak nie
mniej niż 10 zł (dziesięć złotych) miesięcznie od jednego klienta.
Ile zapłaci Ci klient?
- Przez pierwszy rok klient zapłaci Ci minimum 50 zł/miesiąc (lub 150 złotych miesięcznie
w przypadku, gdy to Ty będziesz wpisywał do Programu jego jadłospis)*
- Po roku współpracy z danym klientem (po uprzednim przedłużeniu umowy) opłaty się zmienią
i będzie to minimum 20 zł/kwartał (lub 60 złotych kwartalnie w przypadku, gdy będziesz
wpisywał do Programu za klienta jego jadłospis)*
*podane stawki są minimalnymi, możesz je dowolnie podnosić
FAQ
- Czy aby korzystać z Programu muszę prowadzić swoją działalność?
Możesz prowadzić działalność niezarejestrowaną albo zarejestrować swoją działalność.
Działalność niezarejestrowaną możesz prowadzić , jeżeli nie wykonywałeś w ciągu ostatnich
60 miesięcy działalności gospodarczej, a przychody z działalności nie przekroczą w żadnym
miesiącu 50% kwoty minimalnego wynagrodzenia (w 2020 r. wynosi ono 2600 zł, więc
miesięczny przychód nie może przekroczyć 1300 zł).
- Jak mam uiścić opłatę za korzystanie z Programu?
Nie trzeba nic wpłacać. Dostaniesz na swoje konto kwotę już pomniejszoną o 13% lub o 10 zł.
- Czy klient wpłaca opłatę bezpośrednio na moje konto?
Nie, Klienci wnoszą opłaty na rachunek Portalu. Kwoty należne dla doradcy, będące różnicą
pomiędzy otrzymanymi wpłatami i kwotami należnymi Portalowi, Portal przekazuje na konto
doradcy.
- Kiedy otrzymam wpłatę na konto?
W terminie do 15 dnia miesiąca, następującego po miesiącu, w którym opłata została otrzymana
od Klientów przez Portal.
- Czy w każdym momencie mogę przestać korzystać z Programu?
Tak, możesz w każdej chwili rozwiązać Umowę o korzystanie z Programu poprzez skasowanie swojego
konta, jednak po uprzednim zapewnieniu obsługi swoich dotychczasowych klientów przez innych
doradców.
Regulamin portalu i treść zawieranych umów: https://www.jedzdobrze.pl/o-portalu/regulamin-portalu/